PR: MEDIJI + YOUTUBE + DRUŠTVENE MREŽE

   1.9 MILIJARDI korisnika posećuje YouTube svakog meseca. To je zvanična statistika koje smo i mi deo, uglavnom kao korisnici. Međutim, kada dođemo na “onu stranu”, stranu kada smo mi kreatori sadržaja, shvatimo da smo možda suviše naivno posmatrali stvari. Uposlili smo sve drugare i drugare njihovih drugara, ali pregledi ne idu preko 10ak hiljada (u najboljem slučaju). Prvo počnemo da krivimo sebe, pa tekstopisca, pa pomislimo da je aranžman mogao biti bolji, neko je spomenuo da se “malo pojavljuješ u spotu” ili tako nešto… Bez prebrojavanja krivaca, morate znati da postoje alati kojima se “budže” pregledi. Pre nego što je YouTube uveo stroga pravila i kontrolu to se radilo na dva načina:
    1. Jednostavan softver koji je svakih 15 sekundi (vreme koje je nekada bilo dovoljno da se pregled uračuna) “kliknuo” Refresh. I tako celu noć. Kada je youtube malo zategao, pa počeo da broji samo pregled vezan za IP adresu, ovaj softver je dobio unapredjenu verziju sa prostorom za proxy listu, odnosno – listu “pozajmljenih” ip adresa sa koje uzima po jednu za svaki naredni klik. Danas je ovakav oblik izuzetno kažnjiv, posebno ako uzmemo u obzir da se kompanija poput Google lako nosi sa izazovom prepoznavanja varalica.
    2. Sajtovi za deljenje klikova. Nešto kao trampa – udješ na sajt, postaviš svoj snimak, ti klikaš tudje, oni klikaju tvoje i posle par dana – opa, eto 2000 pregleda.
    Ono što nas ovde zanima su viralni pregledi, stvarni ljudi koji su pogledali snimak. Da, i to može. Baze “pretplatnika” na kvalitetnom YouTube kanalu se prave godinama, održavaju se dobrim sadržajem i interakcijom, plaćenim oglasima, itd. Okačeni snimak za kratko vreme postigne garantovani broj pregleda, vama raste kredibilitet – nama bankovni račun. Svi srećni.
    Još jedna od stepenica na dugačkom stepeništu uspeha su mediji. Da li ste se ikada pitali zašto se prilikom promene vlasti svi prvo sjate na medije. Nema u medijima nešto preterano love (osim za vlasnike), ali ima – moći. Uticaja na javno mnjenje. Javno mnjenje, ljudi, stvari vrednuju po onome koliko su prisutne u medijima. Sa police u supermarketu će kupiti prašak čija su halucigena dejstva (ono, otvoriš ormar i pred tobom se stvori livada, leptirići, a ti u zanosu zatvaraš oči…) videli najviše puta na tv-u, ne onaj pored njega. Tom logikom, vaš kredibilitet raste sa brojem pojavljanja u medijima. U okviru našeg reklamnog paketa postoje određeni mediji u kojima se plasira vaša reklama. Partnere smo birali po dva kriterijuma: uticaj i cena.

Kako do nas?

Ukoliko želite da saznate više o ovoj usluzi, ili da nas kontaktirate radi ponude, pohvale ili kritike – pišite nam ili pozovite. Detalji su na stranici KONTAKT.